Maddiie försöker rimma..

Har ni sett tävlingen som Kelly har i sin blogg? : )
Man kan vinna ett jättefint peace-armand från Cocoo,
som liknar det från Dogeared som jag önskat mig jättelänge.

För att vinna skulle man skriva ett fint litet rim, och det är ju verkligen
inte min starka sida, haha :D Fast jag försökte iaf, och här har ni resultatet..

Nu kan du vinna
Detta peace-armband hos Kelly
Allt du behöver göra är att rimma
fast det överlåter jag åt min vän Benny
Rim har aldrig varit min starka sida
fast detta armband måste jag ha
så då får jag sitta här och pina
ihop något fint litet rim, ha ha.
Armband som setts på Eva Longoria's arm
vore den bästa julklappen att få i min famn.


Vackert, huh?
Tycker att jag fick till det där med Kelly - Benny ! hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara taskig eller så men inget av det där rimmade ju ?
Vinna-rimma ? nej
Kelly-benny? nej
Sida-pina ? Nej, inte det heller
ha-ha ha? samma ord ?
arm-famn ? noway

2007-12-19 @ 14:41:29
Postat av: Maddiie

Anonym: Haha men jag har aldrig sagt att det skulle vara ett bra rim :D Jag suger på sånt.
Men det skadar inte att försöka, eller hur?
Ta det inte så seriöst, det va bara på skoj ;)

2007-12-19 @ 14:45:28
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0