Mitt 2007 !

* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Hm det är nog inte så värst mycket..
Fyllde 18 : )

Update: Kom på en till - Jag började träna !

* Dog någon i din närhet?
Nae, som tur är.

* Vilka länder besökte du?
Bara gamla, tråkiga Sveeerige !

* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
10/3 - Blev tillsammans med Kit : )
27/4 - 2/5 - När vi var i Deje hos Jimmy kamel.
15/11 - Jag fyllde 18 : )
16/11 - Fest hemma hos mig, och första gången jag kom in på hugos !
24/11 - Julbord + bloggträff i Norrköping.
14/12 - Bästa festen det här året.
Den 10:e varje månad när jag och älskling gjort massor mysiga saker.
Osv, osv.. jag kommer inte på mer just nu.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jason Mraz - I'm yours.
Timbaland & One Republic - Apologize.
Timbaland - The way I are
Tokio Hotel - Monsoon + In die nacht.

* Blev du kär under 2007?
Jaapp : )

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Släkten kom och jag fick massor presenter, sen fikade vi
och sådär precis som vanligt =) Dagen efter var det fest här hemma
och nästan alla mina vänner kom hit, o sen gick vi ut efter.. en skitkul kväll !

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??

Om jag haft ett jobb och tjänat lite mer pengar ;)
Om jag hade mått bättre.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Haha va? :D
Ja, ibland var det väl nära att man inte orkade med allt mer..
men då är det bra att man har en stor mysig säng ;)

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Kit såklart : )
Fast det är massor som kommer på en delad 2:a plats..
Emma är jag glad att jag lärt känna, och Tereze o alla andra bloggare :)

* Höll du några av dina nyårslöften?
Aa tre stycken - att äta massor glass på sommaren, att hamna
på mest aktiva listan och att börja träna.
Haha :D

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm japp, Sara : )

* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Vill att det ska gå bra i skolan, och att jag ska få ett jobb.

* Vad var din största framgång 2007?
Hmm att jag träffade Kit tror jag, haha. 
Har alltid träffat "fel" killar innan.
+ att jag började träna : )

* Största misstaget?
Jadu.. att alla har bråkat så mycket det här året.
Det är onödigt.

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njaaa, jag har ju inte mått så bra men jag har inte varit allvarligt sjuk eller så.

* Bästa köpet?
Hm. Svarta klänningen från Gina tricot <3

* Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER, fika, tidningar, fester osv.

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Flera saker : )

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite gladare var jag nog !

* Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, varit i skolan och träffat kompisarna mer.

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Hm.. ätit mindre, haha.

* Hur tillbringade du julen?
Vi ska vara hos min moster först och äta god mat, öppna julklappar osv,
och på kvällen åker vi hem till farmor & farfar och gör samma sak där : )

* Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Svårt.. Har väl blandat lite mode med min egen stil, eller nåt :D
Har verkligen gillat det här årets mode !

*  Vad fick dig att må bra?
Kit, vänner, familj.

*  Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen? haha :D Hm vet inte riktigt.

Vem saknade du?
massor massor.


Kopiera listan och "utvärdera" 2007 du med !
Lämna en kommentar, för jag vill gå in och se dina svar ;)
( rimmar'n is in da house )


Kommentarer
Postat av: Ida

Va spännande :) ska nog göra den själv :)

2007-12-19 @ 12:16:18
URL: http://thoursie.blogg.se
Postat av: emma

tar denna lista från dig :) ska göra en mer uppdatering om år 2007 närmare nyår sen :) månad för månad tror jag :p hehe..

2007-12-19 @ 21:06:17
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0