One tree hill.

Har blivit helt kär i den serien.. Hade inte sett ett enda avsnitt förrän i söndags,
men nu är jag fast ! Har kollat på ett avsnitt varje kväll innan jag ska sova : )
Får be pappa fixa alla avsnitt till mig, jag har bara några av de första.

Ja ni.. Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Kollat på tv med mamma, duschat
och suttit vid datorn. Ber om ursäkt för att min blogg är så extremt tråkig
nu för tiden
, men jag skyller på min pissdator. Den är så seg så det tar typ
10 minuter för en sida att laddas, haha. Och så stänger den av sig själv
ibland, riktigt jobbigt ! Så fort jag ( läs: Kit ) har fixat den så lovar jag att
det blir mer, och framför allt roligare bloggning ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på One tree hill, såklart : )
Det var något jag skulle blogga om, men det har jag helt glömt bort..
Får hoppas att jag kommer på det tills imorgon !
Puss & Godnatt.

Och tack för alla era kommentarer ! Besöksantalet har ökat med
nästan 100% den senaste veckan, jätteroligt : ) Älskar er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Kaban

Samma här, jag började se den senare än alla andra och nu sitter jag laddar ner alla avsnitt och ser dom i min takt. Det blir bara ännu mera spännande!

2007-12-06 @ 09:16:34
URL: http://kabi.blogg.se
Postat av: petra

hej!

klart du vill ha biobiljetter läs mitt senaste inlägg och registera dig på länken! det är gratis=)

Have fun=)

2007-12-06 @ 10:53:13
URL: http://petronellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0