Söndag it is.

Hej på er : ) Idag är en mycket bra dag.. Klockan är snart fyra och jag har
inte gjort ett skit på hela dagen ! Det är så det ska va på söndagar, eller hur?
Älskling o jag har legat i sängen o haft kuddkrig, pratat minnen osv. hela
dagen, haha. Tiden går fort när man har roligt..

Nu har Kit åkt hem så jag ska åka o träna med Carro : )
Skönt att komma ut lite, bränna lite fett + träffa Karuulin!

Ikväll blir det hemmaspa med fotbad, ansiktsmask och film.
Nån som har något tips på en bra film? : )

Måste börja göra mig iordning lite nu.. sitter här i nattlinnet, haha.
Puss !

Kommentarer
Postat av: emma

Om du inte sett kan jag tipsa om High School Musical.

2007-12-09 @ 16:05:46
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0