The truth.

Okej, jag erkänner - idag gick jag in på Blondinbellas blogg..
trots att jag sagt att jag aldrig mer skulle det. Men jag kunde helt enkelt
inte låta bli när jag fick höra att hon skulle ha sån där bloggchatt, haha.

Såg att många frågade om det där med att hon hade snackat skit
om Kenza, och såklart så skrev hon en mängd olika bortförklaringar.
Därför jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite igen ;)
Blir så irriterad på folk som inte vågar stå för vad de säger.

Om du nu ska vara så mogen som du vill att folk ska tro så är
det väl bättre att erkänna att du snackat skit
istället för att hitta på massor saker?


Det roliga är att hon säger olika hela tiden, tilll mig sa hon att vi på
bloggträffen måste varit så fulla så att vi missuppfattade allt hon sa.
Sen sa hon att vi bara skrev om henne i våra bloggar för att " alla gjorde
det
" Det var inne att skriva om henne.
Till kenza tror jag att hon sa att vi bara hittat på allt för att vi inte tycker
om henne.. Och i chatten skrev hon att vi är avundsjuka på henne så
vi var tvunga att hitta på saker om henne för att må bättre, eller nåt.

Finns absolut ingen anledning till att vi skulle hitta på något sånt, eller hur?

Skitsamma, jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såg hennes bortförklaringar i bloggen .
Det var typ "jag sa inget, de andra hittade på" .
Vem gör sånt liksom ? Och hon är själv och säger DE andra = flera . Har en eller fler personer oftast rätt ? You go Maddiie . :)

2007-12-06 @ 07:28:54
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/
Postat av: Kaban

Jag tror på dig/er!

2007-12-06 @ 09:15:40
URL: http://kabi.blogg.se
Postat av: Hanna

Tror på dig!

2007-12-06 @ 18:24:31
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Starlight

så himla elakt att hålla på att snacka skit!! bry dig inte om det.
/ starlight

2007-12-07 @ 16:05:47
URL: http://modelejoninnorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0