Torsdag !

Godmorgon ! Jag har varit uppe ganska länge nu..
vaknade klockan 9 av att jag drömde en läskig dröm, haha.

Idag kommer bli en riktigt bra dag, det känner jag på mig : )
Nu ska jag hoppa in i duschen o städa lite i rummet,
och sen när mamma kommit hem o vi har ätit lunch
ska vi in till stan o köpa massor julklappar och grejer, woho.
Ska nog ta med mig mitt tillgodokvitto och se om jag hittar
några örhängen eller något på Gulhjärtat också.

Ikväll blir det rygg-gympa, med Juhanna hoppas jag? ;)
Och efter det ska jag hem o kolla på Magnus Betnér - Inget är heligt ..
Det får man inte missa ! Han är grymt rolig..

image2008

Kommentarer
Postat av: Erica

Aha, vad skojs! Jo, jag pratade med honom men han skulle nog hitta på något med nikke tror jag.. Vad ska du och Kit göra då, ska ni på någon fest eller? :P

2007-12-20 @ 11:28:13
URL: http://chiqoulette.blogg.se
Postat av: Tim

Du kanske vill vara med i en gemensam drömlogg som jag startat? Målet är att hitta andra som drömmer liknande drömmar som dig. Kolla gärna: www.dlogg.se

2007-12-24 @ 02:50:09
URL: http://www.dlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0