Watching my life go by.

Hej på er ! Nu har jag legat i soffan i X antal timmar..
Idag handlade Oprah om depression, det var intressant. Man lär sig
mycket, och inser också att ens liv inte är så dåligt trots allt.

Blir nog ingen träning idag.. nu har jag tränat 3 dagar i rad och min
kropp måste ju få vila någon dag ibland. Ska ta tag i mig själv och
städa rummet, plugga lite och ha mysigt hemmaspa istället : )

Längtar otroligt mycket till helgen - Anna o Saras fest på fredag och
utgång på Lördag med Filip som fyller 18 : )
Nästa helg blir det också kul - Sandra Bohlins fest med Linda <3
Hoppas Ywe o Jimmykamel kommer dit också.

Men vaaad ska man ha på sig?! Lacktights? Paljettkjol?
Något enklare? Hjälp mig :D

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker tjocka strumpbyxor och sen den där soden klänningen du fick av en av dina kompisar och ett skärp i midjan och ett par pumps på festen på fredag. festen veckan efter paljettkjol, tjocka stumpbyxor ett vitt ribbatlinne och en svart kofta över.

2007-12-12 @ 18:31:25
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0