Ännu en Utmaning

Har tråkigt, så jag gör ännu en Utmaning. Denna hittade jag hos Stina : )

Namn; Madde
Ålder; 17, fyller 18 om 264 dagar.
Längd; 1.67.
Bor; Motala, ska aldrig flytta här ifrån, även om det är en trälig småstad.
Pluggar/Jobbar? Pluggar 2 året på Teknikprogrammet.
Gillar det inte, o orkar därför inte lägga ner mkt tid på skolan viket resulterar i skitbetyg.
Bra egenskaper; Alltid glad. Skrattar hela tiden o har dålig humor, haha.

Ganska rolig o jag skäms inte för att göra bort mej : )
Mindre bra egenskaper; Extremt slö. Sämsta kocken som finns. Lätt svartsjuk.
Gör gärna; Slappar framför datorn, träffar mina kompisar, festar,
umgås med familjen de dagar då det inte är tjafsigt, shoppar, sover, myser osv.
Gillar inte; Gå upp tidigt, falskhet, fjortisar, att vara sjuk, att inte ha några pengar,
bråk, tjuriga personer, pizza med mera ;)
Favvobloggar gamla som nya; Stina - Lee, Honeydew, Kittle, Wonderfulest, Karulin,
Engla, Emma86, Jehona, Garderobsgrubbel & Byråbekymmer, Desperate Bloggers,
izza, fancy face.. m. fl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0