BK + Melodifestivalen.

Blir en slapp hemmakväll med familjen, moster + man o mina kusiner ikväll.
Eller jaa, en av mina kusiner iaf.. Den äldsta ska iväg på fest.
Skulle också vilja festa egentligen, men jag pallar inte det..
Ska faktiskt vara skönt att vara hemma, minns inte när jag var hemma på en
helg senast.
Vi har precis svullat Burger King, haha. Nyttiga livet går finfint ;)
Fast jag tog faktiskt en Chicken Panini.. det är iaf ett nyttigare alternativ !
På måndag kör vi igång på riktigt, då blir det inget onyttigt för min del, haha.
Jag har bestämt mej för vad jag vill ha, och jag ger mej inte förrän jag fått det.

Vi ska kolla på Melodifestivalen ikväll..
Det har visst redan börjat :S Så när jag skrivit klart detta ska jag gå ner o kolla lite.
Woohoo va kul! Precis vad jag vill göra en lördag-kväll : (
Får väl se vad vi hittar på för roligt sen.. spela kort eller nåt annat roligt :/
Annars kanske jag har lite camshow med heggson. Det är alltid trevligt.

Aja, har inget mer vettigt att skriva här nu..
ha en trevlig kväll, o lämna gärna en kommentar : ) Det gillar vi!
Puss puss.



Man inser inte vad man har förrän man förlorat det.


Kommentarer
Postat av: kittie

vad som går ner kan alltid komma upp igen, det är easy!

2007-02-11 @ 00:23:05
Postat av: Juonap

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-04-16 @ 13:40:54
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0