Dagen idag.

Dagens frukost: Smoothie gjord på 1 miljon olika frukter.. mums.
Du har på dig: Just nu sitter jag i bara underkläder.
Du blir glad när: Jag får sova länge o bara slappa hela dagen.
Är du kär nu: Det är jag nog.
Du blir arg när: Jag håller på som en flodhäst.
Du längtar efter: Kärlek & sommaren.
Dagens låt: Inte lyssnat på musik än.
Dagens dusch: Om ettag.
Dagens frisyr: Ska vi inte prata om just nu.
Dagens smink: Från igår.. blää.
Dagens händelse: Hm.. de blir väl isf teatern, Haha.
Dagens planer: Städa, Duscha, HemmaSpa, Slappa, Teater, Soova.
Dagens vill ha: Massor pengar.
Dagens saknad: Min Bääs-unge.
Dagens drog: Smoothies <3
Dagens tråkigaste: Städa
Dagens finaste: Ingen aning.
Dagens måste: Städa o duscha.
Dagens dricka: Smoothies x 1000.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Smoothies. Ett jäkla tjat om dessa smoothies alltså.
Dagens sjuka: Psykiskt, haha.
Dagens kärlek: hemliga saker.
Dagens mående: Dåligt.. men det blir la bättre.

Mina planer för idag:
♥ Frukost
♥ Duscha + hemmaSpa
♥ Städa
♥ Slappa framför Tv:n.
♥ Bädda rent o slappa i sängen
♥ Gå på en föreställning? haha.
♥ Fixa tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0