Freeedag !

Har gjort om min blogg ännu en gång som ni kanske ser : )
Ny headbild.. o jag gillar resultatet väldigt mkt denna gång, så jag behåller det nog såhär.

Idag är en riktigt slapp-dag, ännu mer slapp än alla andra dagar.
Jag sov till halv 2, Halv 2, det händer faktiskt inte ofta.. men det var riktigt skönt.
Gick upp och åt god mat framför tvn med mamma : )
Hmm, vad har hänt mer.. typ ingenting.
Suttit vid datorn och varit social på msn mest hela dagen ;)
Nu ikväll har jag tagit lite bilder som jag tänker visa senare,
o även hjälp mamma o pappa med kvällsmaten.. Lite duktig måste man vara ibland.
Haha det är väl allt. Den här dagen har gått riktigt jäkla fort måste jag säga.
Skulle hängt med Carro på fest hos Richard ikväll egentligen, men jag orkade inte : /
Var länge sedan jag var hemma på en helg o mam. & pap. såg fram emot att ha mej hemma.
Såå.. ikväll blir en riktig myskväll med familjen, haha. Det är rätt kul det med ibland : )

Mår lite bättre än igår nu iaf.. Fast fortfarande långt ifrån bra, men vi jobbar på det ;)
Jobbigt att det är bara 2 fjuttiga dagar kvar av lovet nu : / Blää.
Sen ska man tillbaka till skolan igen.  Ingen höjdare direkt.. o när man mår såhär också.
Men men, man får väl göra det bästa av situationen : )

Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs.
Puss så länge.

Fyfan för dej. Pissar !

Kommentarer
Postat av: kittie

du orkar inte, du bara pissar påt! grate (Y)!

2007-02-23 @ 20:28:48
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0