Funderingar

Det är Bääs 4 års-dag idag.. Eller hon skulle fyllt 4 år : /
På söndag var det 2 månader sedan hon dog. Jag fattar inte att tiden kan gå så fort.
Dagen började bra, men blir nu bara sämre o sämre märker jag..
Börjar komma underfund med hur det ligger till : / Jag är jobbig. Det är väl så.

Om 10 minuter ska jag gå till Juhanna, vi får skjuts av hennes pappa in till stan..
där ska jag gå på denna modell-uttaging.
Vi får se hur det går, jag bryr mej inte direkt..

Det här med nyttiga maten går väl sådär.. 
allt skit runt omkring gör så att jag inte orkar äta bara nyttig mat.
Men det har väl gått ganska bra idag iaf : )

Nu måste jag draa ;) Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Jennie

tack :)

2007-02-12 @ 20:20:31
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0