Läs inte Del 2.

Dystert, dystert, dystert.

Jag satt och tänkte lite på badkarskanten förut - under tiden jag borstade tänderna -

"Den som snackar skit med dig om andra, snackar också skit med andra om dig"
Är det så? Jag kan inte säga någon jag känner som inte sagt något dumt om någon
annan till mej.. Går dom då och säger massor dumt om mej till andra folk?

Jag vet att dom gör det, eftersom jag är likadan..
Jag hatar att det är så.. massor skitsnack överallt.
Och tyvärr är jag inte en sån person som blir arg/tjurig och ger igen..
Jag tar åt mej, går o tänker på det i en evighet, o blir oftast sårad.
Jag är extremt känslig, haha. Ingen bra egenskap..
det är därför ni aldrig ser mej arg eller tjurig. Jag går hem o gråter istället.
Haha.. ironi.

Vad ska man säga? Kanske har jag skämt ut mej nu..
eftersom de flesta av mina vänner läser in blogg, haha : )
Men jag pallar inte att gå och tänka på allting hela tiden..
Alla har väl hört den där "Allt var så mkt bättre när man var liten"?
När kärlek bara var en puss på kinden .. osvosv. Det är sant.
Men när jag var liten önskade jag att jag var stor,
jag såg de sminkade tjejerna och önskade att jag skulle bli som dom.
Nu är jag en av dom.. men önskar att jag var liten igen.

Är det de här som kallas att vara tonåring? Hmm.. jag tror det.
Eller folk säger det iaf.. Som tur är så går tiden fort.
Jag fyller 18 i år. Nästa år blir jag 19 o sedan 20. Där stannar jag.
Haha.
Nae men, jag ska ändra på mitt sätt att leva nu faktiskt..
Sluta gå runt och tänka så mkt på allt. Ha roligt istället.. krama folk.
Se till att fixa saker nu innan det är för sent.

Faaast.. först o främst ska jag sova.
Är otroligt trött och det finns ingen anledning att sitta vid datorn längre,
eftersom msn har slutat fungera.. Det är därför jag inte svarar om ni undrar.
Såå.. nu blir det sängen : ) Jobbigt att sova ensam inatt förresten.
Har de senaste 2 nätterna sovit i heggsons säng med heggson..
Och har kommit fram till att det finns inget bättre än värmen från en
annan människa när man sover. Ooh, jag älskar det.
Spelar ingen roll om det är mamma, farfar, min kusin eller någon kille. Underbart.
Men jag ska väl understryka att jag sov i heggsons säng. Ingenting annat.
Vad ni nu tänker på.. haha.

Jaja, slut på mitt tjafs nu.. ska sova som sagt : )
Sov gott.. puss puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Mm det kan vara skönt ibland när man lär sig uppskatta det lilla eller hitta på saker som är ganska enkla istället för att krångla till det....hmm hoppas det är jag som är din nya favvoblogg...hehe...*harkel*


hmm men tänka o grubbla...det har jag bara gjort mer o mer av de senaste åren..o jag är 7 år äldre än dig...geee...fuck I am old..haha. kramar på dig!

2007-02-23 @ 17:07:47
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: moster

Ingen annan än du själv kan bestämma hur ditt liv ska se ut, det är bara du själv som kan göra dom förändringar som du vill göra i och med ditt liv. Det är en av fördelarna med att bli "stor",man bestämmer själv!! Glöm alddrig att vi alla älskar dig ;)

2007-02-23 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0