Måndag halloooooo.

Klockan är 23:48.. Jag måste sova snart, har skola imorn :/
Tur att det bara är 1 vecka kvar innan lovet nu iaf : ) Så skönt !
Imorn börjar mitt nyttiga liv. Omstart för sådär 1000:e gången eller så.. haha.
Vi får se hur det går nu, inget BK eller McDonalds på en månad iaf.
Ooh, kommer inte överleva..

O jag som skulle haft hemmaSpa, städat, kollat på tvn o allt ikväll..
hmm, har inte hunnit nåt.
Eller hunnit skulle jag väl ha gjort.. jag är bara allmänt slapp ;)
Duschat har jag gjort iaf.. det var riktigt skönt,
eftersom jag var helt genomfrusen efter promenaden med Juhanna :P
Trevlig promenad va det, som vanligt : ) Vi snackade massor skit o tog lite bilder.

½ minut kvar tills måndag..

..lång paus..

Klockan 00:00 nu så önska mej lycka till med alla nyttigheter ;) haha. usch.
Aja, dags att sätta fart med städningen o allt.. börjar bli riktigt trötter nu faktiskt.

Btw Mamma fyller om en vecka, hmm.. tips på vad man kan ge henne, tack !

Nu --> Städning, Borsta tänder, fixa inför skolan.. o sen Sova !
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0