Min alla hjärtans dag : )

Idag har varit en bra dag.. som har resulterat i extremt ont i magen o fluffigt hår.
Trevligt har det varit : )  Efter skolan åkte jag hem o slappade i nåra timmar..
sen vid 5 tiden cyklade jag hem till kamel. Slappade ett tag sen cyklade vi o
hämtade upp macke, o sen musse.. efter det blev det Matverstan ;)
När Kit kommit dit beställde vi god mat.. jag åt kebabpasta, mums.
Efter några tuggor var jag mätt, haha. Så när jag ätit ungefär halva var jag typ död.
Cyklade hem till kamel igen o kollade på film i sängen. Allt mys jag kan få just nu.
Kom hem för ca 1 timme sedan, o nu ska jag sova.. pappa tjatar som vanligt : /

Nöjd med min Alla hjärtans dag iaf : ) O imorn ska jag träffa T, det ska bli kul..
O hoppas på promenad med Juhanna på kvällen också !

Sov gott människor : ) Puss o gonatt.

Desperate lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0