Min Fredagkväll : )

Igår var en rolig kväll.. Fast det blev inte riktigt som det var tänkt.
Den började bra, sedan blev det bättre o bättre för att sedan sluta ganska så dåligt.
Men men, så blir det ibland.
Efter skolan åkte jag hem o fixade till mej.. duschade o gjorde ansiktsmask o grejer.
Vid 5 tiden tog jag o Juhanna bussen in till stan, då köpte vi godis till bion
och hälsade på i Kits Kinarestaurang : ) Mkt fresh.
Halv 7 började bion - Linas kvällsbok. Den var väl sådär, haha. Ganska konstig film.
När filmen var slut gick vi runt lite på stan..
frös ihjäl så vi gick in i en trappuppgång o satte oss ett tag, haha.
Sen ringde Kit o vi gick till Valencia o träffade han, Frans o Lars : )
När de ätit upp sina pizzor drog vi till O'Learys.
Gissa vad - Jag o Juhanna kom in, även fast vi bara är små 17 åriga saker ;)
Satt där o hade allmänt trevligt o åt varma chips, sedan kom Linus da pimp, Maria..
o lite senare kom Heggson, Viktor, Alex o Co. Då blev det roligast ;)
Kit bjöd mej på en tequila shot o jag blev faktiskt lite smått onykter då kände jag.
Men tiden gick fort o alla drog sig hemåt.
Jag, Juhanna, Heggson, Kit o Frans gick till Med eller utan, o jag åt en baguette..
även fast jag inte var speciellt hungrig efter alla chips :P Men gott va det.
Klockan 1 tog vi bussen hem. Satt vid datorn tills halv 4, sen somnade jag direkt.
Det var en rolig kväll.. synd bara att jag ska vara så jobbig :/

Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0