Mitt i natten.

Precis kommit hem från Viktor, där var det... segt, men ganska kul ändå.
Emil kom förbi, o då blir det alltid trevligare : )
O det är ju bättre än o sitta hemma ännu en kväll iaf..

En liten lista, jag har otroligt tråkigt eftersom alla är WoW nördar i denna stad..

oftast på tallriken: Hmm.. ingen aning faktiskt. Godis kanske.
bästa klubben: klubb?
då vet jag att jag är kär: kan inte sluta tänka på denna person
o vill vara där han är hela tiden.
detta gör jag när jag är ledsen: Ligger i min säng o lyssnar på mp3 eller sitter
o skriver 1 miljon blogg-inlägg om hur dåligt jag mår.. haha.
hit går jag helst: jadu..
älskar att ge bort: presenter jag vet personen kommer bli glad för.
efterrätt: kladdkaka tror jag. Eller mumsig glass : )
dagens lögn: tror inte jag ljugit nånting.
mitt rum är: rött.
vad åt du senast: Marmeladgodis som jag fick av jimmy kamels pappa ;)
vem fick du mail av senast: susnet.se
senaste bussresa: till o från Linköping med Carro? : )
manchester eller jeans: Jeans, haha.
sover du naken: ibland
vad gör du när du inte kan sova: ligger o tänker på massor skit, kollar på tv eller nåt.
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: i stan.
hur många dagar i veckan går du på fest: Oftast en dag i veckan.. mer eller mindre.
bör stockholm vara sveriges huvudstad: sure, jag bryr mej inte.
vad tycker du om lunarstorm: jag är själv en av alla fjortisar där..
Men använder det  mest för att läsa i andras dag- och gästböcker, haha.
favoritfilm: ingen aning faktiskt.
vem får dig att må dåligt: kamel.. tyvärr.
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: njaa, jag bryr mej inte direkt.
är du ett intellektuellt geni: aaa.
vad tycker du om fredrik reinfeldt: orka politik över huvudtaget.
är du den som avslutar telefonsamtal: haha nejnej, aldrig. Det kan jag inte.
vad gör du om tio år: Hm 10 år, då är jag 28. Då har jag familj, jobb o lever Svensson liv.
vad gillar du för kakor? Ballerina.. gillar de flesta faktiskt.
vad äter du helst till middag? kycklingfilé med potatisgratäng. mmums.
varför är du inte vegan? Har inget svar på den frågan.
vad heter ditt husdjur? Har inget husdjur för tillfället : /
vad har du på dig just nu? mysbyxor, linne o svart tröja.
vad har du för frisyr? hehe just nu har jag flätor.
hur många timmar brukar du sova per natt? 6 - 8 kanske.
vad dricker du helst till maten? Cola.
vad dricker du helst på fest? vodka drinkar.
vad åt du till frukost? fil o en macka.
vem hånglade du senast med? hehehe.. heggson måste det varit : /
vem saknar du? massor med folk.
är du pinsam på fyllan? Det händer ;) haha.
skriver du dagbok? bloggen är väl en dagbok typ?
vad gjorde du sönder senast? let me think.. pappas mp3?
har du blivit hotad på telefon? nae.
vad var det senaste du köpte? cheese ballz på BK : )
vad har du dåligt samvete för? maten. skolan. mitt liv. bråken.
vad heter ditt favoritgosedjur? Alltså..
vem kramade du senast? Jimmy kamel?
vad är du beroende av? mys osv.
är du sexuellt frustrerad? vad betyder frustrerad?
har du duschat idag? yes.
vem vet mest om dej? mamma måste det vara.

Kommentarer
Postat av: Helena

o den snor jag.. :) i brist på eget att skriva om :P :D

2007-02-27 @ 22:42:49
URL: http://www.cindefuckinrella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0