MysLördag : )

Jag har kommit på en sak. Jag måste sluta vara så slapp..
Igår gick jag misste om en rolig fest hos Richard bara för att jag inte orkade.
Idag orkade jag inte gå upp o sminka mej, så mamma o dom åkte till stan utan mej.
Först tänkte jag även hoppa över även skridskoåkningen med Jimmy o Ywonne,
eftersom jag var trött & inte orkade göra mig iordning.
Men sedan tog jag tag i mej själv och tog på mej o allt sånt där..
Jimmy kamel o Ywonne ville att jag skulle komma så jag tänkte åka dit för deras skull.
O idag har varit den roligaste dagen på länge.
Tänk vad mkt roligt jag missar bara för att jag inte orkar. Usch.

Det var mkt roligt att åka skridskor, minns inte sist jag gjorde det.. i 9an tror jag.
Kit kom dit också : ) O jimmy kamel var dum o gjorde så jag trillade när Kit filmade.
Haha :D Fast det var kallt, så vi åkte hem till Jimmy efter ca 1 timme.
Vi åt varma mackor o satt o pratade vid köksbordet : )
Mkt trevligt. Jag gillar Jimmys föräldrar.
O nu kom jag hem precis, ska fixa iordning lite.. sen ska jag gå bort till Viktor.
Jimmy kamel, ywonne, jag osv ska sitta där o slappa/dricka lite ;)
Pallar inte att vara hemma ikväll också.

Aauu, så är det : ) Skriver mer laaater !
Puss puss.

Jag är trött på dig.

Kommentarer
Postat av: kittie

komma ut lite, sa ju att du behövde det!

2007-02-24 @ 20:36:37
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0