So what's the craziest thing you done lately?

Idag:
♥ Skolkat o slappat framför datorn mest hela dagen.
♥ Hjälp mamma att laga mat.. tycker det är dags att jag lär mej att laga lite mat nu,
därför kollar jag på henne hur man gör ;)
♥ Svullat semlor med farmor o farfar : )
♥ Städat så fint i mitt rum.

♥ Gjort om min blogg ännu en gång..
♥ Pratar med Jimmy kamel i telefon i ca 2 h.
♥ Missar alla bra program på tvn :( saknar Ugly Betty!


Igår - måndag:
♥ Skolkar o sitter vid datorn även hela denna dag.
♥ Promenad med Juhanna, mkt trevligt.
♥ Duschar o har hemmaSpa.
♥ Städar lite
♥ Gör om min blogg, men blir inte riktigt nöjd..
♥ Äter som en häst.

Söndag:
♥ Allmänt bakis. Vaknar kl. 7 - hur pigg som helst.
♥ Har sminket kvar från kvällen innan, försöker göra det bästa av situationen.
♥ BK med Kit, Juhanna, Aleks o Marcoos.
♥ Fikar hos mina kusiner .. firar deras far som fyller __år.
♥ Sitter framför datorn o slappar som en galning.


Lördag:

♥ Sover läänge.
♥ Badar o har det mysigt.
♥ Sminkar mej o fixar lite grejer.
♥ Handlar med familjen på Maxi.
♥ Får skjuts av pappa in till stan, där jag möter Denice o hennes pojkvän.
♥ Går runt på stan, köper en concealer.
♥ Bussen hem.. Slappar galet o förbereder för en hemmakväll.
♥ Men så blir det inte - går hem till Carro där jag bjuds på en drink ;)
♥ Åker till McDonalds med Carro, Filip o 'HanSomJagInteMinnsNamnetPå'.
♥ Jag sitter kvar ensam på Donken o väntar på att juhanna ska sluta jobba.
♥ Käkar munk!
♥ Jag o Juhanna blir hämtade av Kit o min syssling o åker till Aleks fest : )
♥ Mkt trevlig fest. Minns inte allt, men det jag minns var skitkul.. haha :D
Under kvällen..
.. drack jag nåt hembränt plommon-grej som gjorde att det brann i kroppen.
.. pussade jag tydligen Kit o Björn, haha. Det minns jag inte, men Juhanna berättade.
.. rökte jag för första gången i mitt liv, men inga vanliga cigaretter, utan indiska blad!
.. tappade jag mitt halsband och rev sönder mina tights(!).
.. var jag o Juhanna på toan ca 5 miljoner ggr. O gjorde så det blev stopp i toaletten.
.. träffade jag min föredetta släkting Robin, som jag inte träffat på ca 10 år.
.. köpte jag o Juhanna en flaska vodka av Marre. Blev dyr fylla det där!
.. hade jag X antal killar klängandes på mej. Haha.
.. deckade vi under bordet. "Supa under bordet" som det brukar heta ;)
♥ Blev hemskjutsad av min syssling runt 4 tiden.
♥ Går o lägger mej o somnade direkt, med kläder på.


Fredag:

♥ Försover mej, men får skjuts av pappa till skolan.. så vi kommer i tid.
♥ 2 lektioner + lunch, sen slutar jag.
♥ Går hem från skolan, fixar till mej o sådär. Tar bussen in till stan.
♥ Möter Carro. Går runt med henne o bengan på stan tills nästa buss går.
♥ Buss in till Linköping.
♥ Käkar på Burger King. Mums! Blir föör mätta.
♥ Köper en fin klänning på Gina tricot, lite godis och en Dream matte mousse.
♥ Tar bussen från Linköping vid 18-tiden.
♥ Åker hem till mina kusiner o firar Emilia som fyller 5 år : )
♥ Åker hem. Slappar framför datorn innan det är dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0