Summerlove

Funderar på om jag ska gå o lägga mej o se film nu..
har ont i huvudet o känner mej allmänt deppig, så jag orkar inte sitta här längre.
Varit en ganska okej kväll om man bortser från msn o allt vad det innebär.
Har duschat, så nu känner jag mej ganska fräsch igen : )
O sen åt vi god tacos förut.. för första gången på mkt länge satt vi hela familjen
vid bordet utan att pappa o jag började bråka.
Tyvärr började han skrika på mamma då istället, men han sa förlåt ganska snabbt.
Vi jobbar på att få det bra igen här hemma, träligt bara att folk utifrån ska förstöra allt.
Men men.

Hm film eller sova? tror det blir sova direkt faktiskt..
vi ska upp ganska tidigt imorn och åka till stan så då vill jag vara utvilad oså : )
Köpa nytt smink o fika med familjen, trevligt.

Aja, blir sängen direkt.. pallar inte mer.
Puss o gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0