Tiiisdag !

Inte alls michet bloggande idag ju : /
Trots att jag varit hemma/suttit vid datorn hela dan.
Slappa sak. Ingen skola idag alltså.. försov mej först, sen när jag skulle cykla iväg till
andra lektionen så hade mitt lås på cykeln frysit fast.. och jag pallade inte att gå.
*Dålig bortförklaring för att få stanna hemma*
Så idag har jag inte gjort mkt.. spelat Rita&Gissa med Kit o Juhanna,
ätit havreflarns-smet när mamma bakade, sovit ett tag o pratat med Jimmy : )
Gillar inte sånna här dagar. Ibland kan det vara skönt att bara vara hemma o slappa,
men nu känns det som det är sånna dagar allt för ofta : /

Ändring på det nu.. Imorn ska jag till skolan, o efter det hem till Heggson kamel
o fira Alla hjärtans dag/se film : ) Hoppas på lite tå också !
På Torsdag ska jag träffa T, får se vad vi hittar på då.. var länge sedan vi träffades.
O på Fredag ska jag troligen träffa Jimmy kamel, Ywonne o Kit på kvällen : )
Kul kul. Det ser jag fram emot..
Lördag - fira mamma som fyller på Måndag, o sen hem till heggson på kvällen
o se film/slappa/mysa/dricka lite med Jimmy kamel o Ywonne ;) Trevligt.
Vi skulle tydligen se skräckfilm denna kväll..
o alla som känner mej vet hur mkt jag hatar skräckfilmer o sånt ! Usch.

Nu ska jag sova.. mina föräldrar tjatar : /
Har varit uppe tills 3-4 flera kvällar i rad nu..
O sen börjar jag 8 imorn också, så det är lika bra att jag lägger mej tidigt ikväll.
Så... Nu blir det borstning av tänder o sedan ska jag krypa ner i min stoora säng.
Puss o gonatt !

Känns som ingenting är förut : /
Jag håller på att förlora alla som betyder någonting..
o det gillar jag inte. Jag saknar Carro, min Bääs, Kärlek o allt sånt där : ( usch.
Och S - Jag fattar inte hur man kan göra så mot sina vänner som du gör.
Fjortis är du !

Lite saker jag gått o tänkt på idag bara, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0