Tiiisdag !

Så arrrrgggggg. Jag pissar på den här dagen.. Jag pissar på allt just nu faktiskt.
Usch. Mår inte alls bra.. blir inte bättre av att folk bär sig åt som ****** heller. Oh.
Faaast jag är en sån person som aldrig blir arg eller tjurig direkt,
det krävs nåt extremt om jag ska bli arg på riktigt. Men idag är jag sådär halv-arg.
Trött på det mesta. Trött på den där personen, som inte bryr sig ett skit.

Jag ska iväg o lana om nåra timmar iaf : ) Det blir nog ganska kul..
Fast jag ska inte spela eller så.. ska bara ligga där med min dator o kolla på.
Låter mkt roligt, eller hur. haha.

Kanske dags att man sätter fart.. jag ska duscha, fixa med datorn,
ta på mej o sådär på ca 2 timmar. hoho.

Laaaater !
Pusspuss.

SKORPIONEN
24/10-22/11
Du blir irriterat tvungen att fatta ett par snabba beslut,
men du blir mycket nöjd med resultaten av dessa.


Kommentarer
Postat av: Anna

bättre spela ihop än att det tar slut för att den ena spelar hela tiden o den andre tröttnar, haha

jag är också skorpion =)

2007-02-20 @ 17:26:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0