Tiiisdag !

Blev inte mkt bloggande igår som ni kanske märkte, men det berodde på att
Blogg.se höll på att strula nästan hela dagen : / Så jobbigt när det blir så.
Men nu funkar den igen så idag lär det bli mkt bloggande : )
Kollade in UrbanOutfitters hemsida igår o hittade hur mkt snyggt som helst !
Ska visa mina favoriter sen tänkte jag ;)

Har varit hemma från skolan både igår o idag.. mår inget bra.
Det är inte så att jag är sjuk, förkyld eller så.. utan det sitter psykiskt.
De här ätstörningarna tär på mej som fan, jag orkar inte med det mer.
Igår funderade jag allvarligt på att hoppa av skolan..
Men nae, jag stannar. Bättre att gå ut med hälften skitbetyg än att inte gå ut alls.
O här i Motala är det ju inte lätt att få jobb precis, inte någon annanstans heller för den delen.

Aja, igår var en slapp dag precis som vanligt.
Pappa skjutsade mej till skolan o jag hann inte mer än halvvägs in i skolan
innan jag fick nån jobbig panikångest.. så jag vände,
tog en promenad genom Varamon, o gick hem igen.
Fattar inte varför jag hatar skolan så mkt alltså :S i 7an,8an o 9an var jag ju pluggis.
Men men.
Jag låg framför datorn hela dagen igår, kollade på Smala Sussie som var en
ganska rolig men sjuk film, haha.
Försökte även få ordning på min skitdator, men utan att lyckas. Hatar den.
Innan det var dags att sova låg jag o lyssnade på roliga samtal på Ventrilo
o spelade lite TrackMania. Håller på att förvandlas till en riktig datanörd, haha.

Idag - sov länge, till 12 nästan.. väldigt skönt : )
Sen duschade jag o åt middag med mamma framför TV:n.
Efter det fixade jag till mej o sen gick mamma o jag till Östenssons o handlade.
Köpte Ananas som jag sitter o äter just nu..
Synd att man alltid ska få så ont i läpparna när man äter det : / Det är ju så gott.
Fick en tidning också som jag ska lägga mej o läsa nu : )
väntar på att Juhanna ska komma hem, så att vi kanske kan ta en promenad
in till stan. Jag ska hämta ut lite grejer oså : )

För övrigt tycker jag att Kit är coolast.

108460-563

Yes, det var nog allt det : )
Puss påre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0