Tooorsdag !

Dagens Horoskop:

SKORPIONEN
24/10-22/11
Torsdagen blir rolig men du är ändå inte riktigt på humör.
Du har inget tålamod alls med trassel just nu.


Japp, det stämmer. Idag är jag inte på humör faktiskt.. låg vaken länge inatt o försökte sova,
så nu är jag skittrött. O sen drömde jag äckligaste drömmen också.. att det flög 1 miljon miniflugor
runt mitt ansikte, så jag inte fick någon luft..
Sen svalde jag massor, och jag mådde seriöst illa när jag vaknade. Usch.
Aja, som min lärare säger: Det är bara att stoppa en penna i munnen, så blir dagen så mkt lättare.
Haha, det är faktiskt sant.

Men men, smink-time nu ;)
Pappa skjutsar mej till skolan idag.. Det gillar vi.
Ha en bra dag människor! Puss puss.

Dagen:
Skola
in till stan
Klippa mej
Tillbaka till skolan om jag hinner
hem
Slappa
Fika hos moster o Martin
Promenad med Juhanna
Hämta papper hos Åsa
Sola
Sooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0