Utmaning - Låtar

Blev utmanad av FashionStars:

Vilka fem är dina favoritlåtar just nu och varför just dem?

Kill Hannah - Crazy Angel
Älskar denna låten, soundtrack till en av mina favvo filmer.
DJ playboy - C BOOL House Baby
Svårt att sitta still till denna låt..
♥ Placbo - Running up that hill
Oh, låt som spelades i första avsnittet av O.C. för ett tag sedan.
♥ The Cranberries - Zombie
Den här låten har varit en av mina favoritlåtar sedan jag var 4år.
♥ Byz - Karatefylla
Bästa Förfest-låten. Lätt.

Andra Favoritlåtar som jag valde mellan:
Aerosmith - Dream On
Jadde - Living to love you
Jay Z - I Just Died In your arms tonight
Nickelback - Far Away
Pearl Jam - Alive
Red Hot Chili Peppers  - Snow (Hey Oh)
Takida - Reason to Cry
Sunrise Avenue - Wonderland
L'Alta - turn around
Bethany Joy Len/Tyler Hilton - When the stars go blue

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh! Jag älskar både Takida låten och nickelback! Skulle du vilja vara jättesöt och skicka Far away till min hotmail? :) Vill så gärna ha den. Började inte den spelas för ett år sedan på radio`? Var så länge sen jag hörde den iaf. [email protected]! :D Vore jättegulligt!

2007-02-07 @ 19:25:38
URL: http://calline.blogg.se
Postat av: Askungen

Nyfiken...

2007-02-07 @ 23:13:20
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0