17 minuter kvar tills Februari !

Dags att sova nu : ) Är hur trött som helst.. Så det blir väl att krypa ner i sängen och somna framför
Jay Leno Show som vanligt ;)
Hunnit med ganska mkt idag iaf.. duscha, baka, O.C., Spa..
faast jag måste väl erkänna att det har blivit mest slappande framför datorn, haha.
Aja.. när det är sånt här väder så finns det inte mkt mer man kan göra.
Roligt att jag fick lite kommentarer förut iaf : ) Juhanna kommenterade typ alla inlägg, haha <3

Men men, orkar inte sitta här längre nu... börjar 8 imorn också så : / blää.
O imorn ska jag klippa mej också, woho.. Inte en dag för sent ;)
Visar kanske lite bilder imorn om jag får tag på en kamera.

Sooovski Gooottski.. eller hur Juhanna? ;)
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: johaaaannaaaa

haha min bästa kommentar men du får låna den om du vill . bara du inte lånar ut den till ngn annan bara :D
soooovki Goottski =)

2007-02-01 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0