20 frågor!

1. Var och när vaknade du imorse?
I min säng, kl. 8..
2. Sover du naken eller i pyjamas?
Sover i underkläder + t-shirt.
3. När grät du senast?
ag vet inte riktigt.
4. Vilken är din senaste lögn?
Idag, när jag sa till mamma att vi slutat tidigare..
fast egentligen så åkte jag bara hem i mitten av datan.
5. Vad är det dyraste du har köpt?
Hmm, det var nog resan till Italien som jag betalade.
6. När var du senast naken inför en annan människa?
Typ förra fredagen när jag solade.
7. När o från vem fick du ditt senaste sms?
Förut på lunchen av Lace : )
8. När o av vem blev du senast uppraggad?
Haha i skolan förut, av nån Fredrik.
9. När gjorde du bort dig sist?
Minns inte.
10. Hur skulle en perfekt dag se ut för dej?
Sover till typ 10, vaknar brevid någon kille, brottas lite med han o gör mej sedan iordning
o åker till Med eller utan med Juhanna. Köper massor nya kläder på stan.
O sen fest på kvällen med alla kompisar oså : )
11. Vad ville du bli när du var liten?
Haha ridlärare! Carro o jag skulle bo på landet med massor djur oså. HAHA  :D.
12. Har du skrivit ett kärleksbrev till någon kändis? 
Japp, Orlando bloom :D haha.
13. Har du blivit uppraggad av någon kändis?
Hm njaa ;P
14. Om du skulle befinna dej någon annanstans just nu,
vart skulle du vilja vara då?

Typ Cypern, saknar den ön :/
15. Vad anser du om modet just nu?
Skitsnyggt är det! Älskar klänningar o sånt,
men därimot shorts o jeans med hög midja skulle jag aldrig ta på mej :P
16. Vad skulle du inte kunna leva utan förutom din familj?
Mina vänner.
17. Vilken är din mest erogena zon?
Halsen.
18. Vad gör man för att imponera på dej?
Inget speciellt. Spelar gitarr eller nåt annat roligt ;)
19. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Pommestallrik på Peckas!
20. Var och när äter du helst?
Burger King på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Det är mood jag använder! :)

2007-01-11 @ 16:39:23
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0