All about D..

Det blev ingen promenad, inte heller någon träning. Haha, så duktig jag är ! ;)
Ne, men den här gången skyller jag på det vackra vädret som vi har - snöstorm.
Vet inte hur jag ska ta mej till skolan imorn? buss? gå? Usch ; /
Så jag har mest suttit vid datorn sen jag kom hem från skolan faktiskt..
nu ska jag gå ner till mamma ett tag o prata med henne o kolla på tv tänkte jag.
Sen ska jag duscha o städa lite innan Seinfeld börjar kl. 22.50 : )

Så trött jag blir på en viss D. ;/ Vet inte om jag vill kalla henne kompis längre faktiskt?
Ärligt talat. Inte när hon beter sig som hon gör iaf.. inte bara idag, utan sen vi började 1an.
Tror inte att hon vet att hon gör som hon gör. Dvs är tjurig mest hela tiden,
gnäller på allt man gör ..
- "har du tänkt o jobba idag eller ska du bara va inne på internet som alltid" osv.
Snälla, sköt dig själv så blir allt så mkt bättre.
O sen ska hon hitta på massor skit. När jag säger att det inte är sant,
så säger hon alltid att det är jag som har fel. Trots att vi båda vet att det är hon.
Att våga erkänna att man har fel är en del i att bli vuxen.
Man kan inte bara ignorera en person, när man vet att man
inte har något vettigt att säga.. det är bara omoget.
O håller man på så, har man snart inga vänner kvar.
Man behandlar inte sina kompisar så som hon gör.
Lustigt att jag har stått ut så länge som jag har faktiskt..
men jag klarar mej utan henne. Vågar hon inte prata ut om saken,
o vågar hon inte erkänna att hon har fel, O slutar hon inte snacka skit..
Så kan hon glömma mej.
"Det är inte mina problem att du inte kan hantera sanningen" heter hon på msn.
Då undrar man ju.. Vad är sanningen då? Det faktum att hon bara snackar massor skit,
eller är det just skiten som hon snackar som hon vill att jag ska tro på?
Haha, nae då. Det är inte jag som inte kan hantera sanningen..
det är dags att lilla D. växer upp o blir lite mogen.
Man kommer ingenstans här i livet genom att ljuga o hålla på.
Inser hon inte det. Ja då är sanningen att hon inte längre finns i mitt liv.


Japp, skönt att få skriva av sig lite.. haha :P hoppas ingen läste det där.
Jag mår faktiskt mkt bra just nu : ) så ska inte låte D. förstöra..
Tur har jag som har Carro o Juhanna iaf. O mina kameler. ;)
Men nu orkar jag inte tänka mer på det iaf :P allt löser sig tillslut.
Sov gott o allt det där : ) Puss & kram


Kommentarer
Postat av: johanna

hahahahahaa bäst inlägg maddie , o din kameler de har du ju alltid o mig med såklart men de vet du ju redan :D looove you giirl

2007-01-11 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0