Året som gått : )

Årets:

Hädelse:
Svårt.. det hände rätt mkt.
Inköp: Hm, ja vet inte :P
Fest: Jimmy kamels fest den 1 september : )
Fylla: Kvällen vid jerusalemsbadet. Usch
Tabbe: Haha, allt med Heggson typ..
Frisyrmiss: Mitt hår ser alltid hemskt ut så :P
Klädesmiss: Mjukisbyxor every day.
Förlust: Hemligt.

Årets favorit:

Ställe:
Heggsons säng om  ja ska vara ärlig
Drink: De där röda sakerna hos Jonna ;D
Party accesoar: Långa halsband
Party entourage: Jimmy min kamel

Årets sämsta:

Utekväll:
Typ jerusalem, eller kvällen med Alex i oktober.. finns fler.
Inköp: Vet faktiskt inte.
Uteställe: Ingen aning

Kändis 2006:

Årets sämsta:
Kevin Federline
Årets fulaste: Britney Spears
Snyggaste klädda: Nicole Richie
Hunk No1: Jared Leto, innan han blev svartrockare.
Mest överskattade: Lindsay Lohan
Årets skilsmässa: Britney och Kevin
Årets bröllop: Katie Holmes och Tom Cruise!
Årets blondin: Paris Hilton
Årets brunett: Hm.. Nicole Richie.

Presenter:

1:
Piercingen
2: Pengarna
3: Kläder

Tv serier:

1:
O.C.
2: Ugly Betty
3: CSI


Årets snabba:

Årets resa: Hm har typ bara varit hemma :P
Årets konsert: Vätternfestivalen?
Årets mest efterlängtade: 2007?
Årets mörker: Det mesta var skit.
Årets nära döden-upplevelse: När jag mådde som sämst
Årets födelsedag: Jonnas? ;D
Årets väder: Hm sol tror jag?
Årets skönaste dag: Många sköna dagar blev det...
Årets sämsta festavslutning: Tobbes
Årets Låt: Metallica - Nothing else matters
Årets nära kärlek-upplevelse: Soleroglassarna !
Årets comeback: Britney?
Årets båttur: Familjen i somras med vår båt : )
Årets skrattigaste kväll: Haha, det har väl varit rätt många sånna..
Årets filmer: Många, många..

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Japp, jag använder Mood ultrablond. :P

2007-01-03 @ 23:39:58
URL: http://honeydews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0