Auuu ;)


Alltså jag blir bara mer o mer nöjd med mitt hår : )
Nästan precis så som jag vill ha det är det nu...
En sak jag lärt mej är att man inte behöver lägga 1000:- på frisör
varje gång man ska fixa håret. Går skitbra att färga hemma ju.

Hos Pernilla var det ganska trevligt : )
Vi fikade, spelade biljard, o jag öppnade paket.
Eller mkt till paket var det ju inte precis :P
Jag fick ett kuvert med 200 kr.. O dom är slut nu, haha :P
Köpte ett skitsnyggt linne på MQ förut när jag var där med Carro.
O sen köpte jag nya Veckorevyn o en gullig tändare också : )
Så nu är jag lika fattig som jag var innan.

Sitter här o dricker te o äter mackor ..
Jag lever på mackor o ägg nu för tiden, haha :P
Gott är det, men det blir ju lite tråkigt efter ett tag..
Snart ska jag kolla lite på tv tror jag.. o sen måste jag städa.
Usch, ligger saker överallt i mitt rum : /
Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på...
slappa galet blir det nog ;)

skriver mer sen, puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0