Boring night.

Ooh, jag fryser seriöst ihjäl.
Väldigt smart av mamma o dom att glömma stänga balkongdörren.. fy helvete :P
Sitter här med mitt varma täcke o pratar med folk på msn : )
Rätt segt, funderar på att dra mej mot sängen snart.. fast först måste jag städa.
Ligger 1 miljon klädesplagg o grejer på sängen just nu, så inte så skönt att sova där.
Väldigt, väldigt rolig kväll har det varit iaf. Och mkt, mkt god mat!
Ooh - Ost&Skink sallad, vitlöksbröd, brieost, kex.. mums ;D
O efter det blev det glass, chips, kakor o julgodis.. jag trivdes kan jag lova ;) haha.
Har väl gått upp ca 5 kg, men det gör inget. Johanna fyller bara 14 en gång i sitt liv så :P
Aja, förutom att äta så dansade vi på dansmatta o grejer : )
Sen vid 10,11 tiden kom Johannas kompisar .. skitroliga saker det där,
och killarna var bara ca 1 år yngre än mej också ;) haha.
Men men, nu är jag hemma iaf.. o ska sova snart som sagt.
Imorn är en lång dag - jag ska sova, sova, slappa o sen kanske sova lite mer.
Väldigt ansträngade så det är nog bäst jag lägger mej nu skulle jag tro ;) haha.
Ne men på kvällen blir det fest iaf : ) Eller fest o fest - Vi ska sitta o dricka lite,
träffa Jimmy kamel o ywe o dra till med eller utan med teknik-killarna.
Så det blir väl mest vad man kan kalla en trevlig chill-kväll ;)
Frågan är var man sa få pengar ifrån... men det fixar sig imorn ;)

Sov så gott : ) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0