Bring me the horizon

Har legat o tänkt ett tag nu..
åt helvete med pappa.. det är han som förlorar på allt det här.
Han kommer sitta där som en gammal gubbe o tänka tillbaka på hur
dåligt han uppfostrade sina barn, eller ja.. uppfostrade mej.
Min bror gör ingenting fel i pappas ögon.
Ska bli väldigt skönt att flytta hemifrån sen iaf, slippa allt skit här hemma..
klara mej på egen hand o visa dom att jag inte är så dålig som dom verkar tycka.

Har faktiskt ätit nyttigt hela dan idag : ) Så duktigt!

2 bananer
½ honungsmelon
1 kiwi
ca 8 frysta jordgubbar
Färskpressad juice från 3 blodapelsiner
1 clementin
1 ägg
1 portion blodpudding + potatisbullar, med lite lingon till.

Haha, lite vääl mkt frukter kanske :P men vafan : )
Söta Emma har skickat lite recept till mej nu som jag ska testa.Tack så mkt ! ;)

Sitter o väntar på att Ugly Betty ska börja..
1 timme kvar så jag tror att jag ska hoppa in i duschen en snabbis innan.
O efteråt ska jag nog gå o lägga mej direkt tror jag,
eftersom jag inte mår så bra.. Så det blir nog inget mer bloggande idag.
Usch, börjar 8 o slutar 4 imorn - det är inte kul :/
men till skolan ska jag, det är ett som är säkert. Får skjuts så : )
Aja, sov gott folket ;) puss puss.


Kommentarer
Postat av: anna

maila mig på [email protected] så kan jag skicka lite info osv. Dock ser du inte ut att behöva detta =) Jag ersätter frukosten pga jag inte har någon vidare matlust på morgon. Men som sagt maila mig så berättar jag mer! mvh

2007-01-23 @ 20:27:59
URL: http://declaar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0