Det här händer 2007 : )

Först o främst vill jag bara berätta för alla som läser detta att 2007 ska bli bästa året!
Helt klart ;D o det vet jag att det kommer bli också : )

♥ Jag fyller 18, bara det gör 2007 till mitt favoritår!
♥ Jag börjar 3an, woho.. sista året, sen ska jag aldrig mer gå nära Carsund igen.
♥ Bästa sommaren kommer det bli ;) jag kommer vara en vältränad neger.
♥ Resa mkt ;D ska bl. a. upp till min sommarstuga i värmland ;)
♥ Kommer ev. få en till kusin. Linda måste bara få ordning på Martins.. ja, simmare.
♥ Mina teknik-killar o Jimmy kamel tar studenten :D Det betyder.. mer ledighet för dom?
♥ Jag ska gosa mkt med alla jag tycker om! Först o främst killarna ;)
♥ Jag kommer satsa på skolan, sluta skolka o därmed få bra betyg. Hoppas jag.
♥ Bli snällare o sluta slå folk ;) Haha.
♥ Festa så mkt jag kan ;D Det är livet!
♥ Jag ska behålla titeln som "Icke-rökaren" Forever and always.
♥ Jag ska inte låta folk behandla mig som skit. Inte för att folk gör det, men ändå :P
♥ Ska pierca och tatuera mej : )
♥ Aja, orkar inte fler punkter.. men jag ska ha skitkul iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0