En bra dag : )

Sitter o drömmer om kladdkaka, Mums! Det vore inte alls fel just nu.
Faast eftersom jag ska vara nyttig i bra många dagar till, så får jag vänta med det.
Undrar om det finns någon nyttig variant? Haha nej, inget sånt är nyttigt.
Får nöja mej med frukt o sånt där så länge.

Idag är en väldigt bra dag om man jämför med igår :P
Varit i skolan från 8 till 16 - inte så jäkla kul kanske : /
Usch, hatar skolan. Min klass är det inget fel på.. typ 20 killar, så de är ju helt okej ;)
Men lärarna, oooh.. får ryck på dom. Hur ska jag klara 3 terminer till? :S blä.

Mjaa, mer än skola har jag väl inte gjort idag..
skulle ju gått på yoga ikväll men det blev ingenting, ingen orkade hänga med.
Lika bra kanske, för det ösregnar ute.. inte så kul att ge sig iväg då faktiskt.
..Så ikväll blir det bara slappt.
Kanske ska se en film eller nåt snart eftersom de inte är någonting bra på tvn.
O sen blir det sängen skapligt tidigt, jag är trött.

Inga planer för imorn som jag kan skriva om, vi får se vad som händer.
Men ser ut som det kommer bli en mkt trevlig helg för mej iaf : )
Anton aka Gaylord kommer hem till Motala, så vi ska festa rejält ! ..
Gratis dricka hela kvällen är inte så fel det heller ;) Men jag ska ta det lugnt.

Aja, nu ska jag läsa bloggar ett tag.. o sen förflytta mej o min dator till sängen
o kolla på film : ) Ni får ha det så bra sötisar.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0