En Väldigt Bra Dag : )

Sitter här o myser med mej själv i min gosigaste stickade tröja : )
Dricker kallt te o äter mackor med sallad o tomat på - Jag är nyttig nu vet ni ;)
Idag har varit en mkt trevlig dag ;D Varit på stan med Juhanna, haha skitkul hade vi.
Kollade lite på rean o skor o sådär, sen åt vi god skagen-baguette på Med eller utan.
Eller jag åt skagen, o Juhanna åt salami o brieost. Säkert lika god den med.
Juhanna bjöd med eftersom jag är så fattig :P Haha. Så snäll hon är <3
O igår bjöd ju Carro mej på bio o grejer : ) Jag är glad att jag har er ska ni veta..
haha inte bara för att ni bjuder mej på saker..  men ni är snällast : )
Juhanna o jag gick till det nyöppnade Godishuset också,
ooh jag höll seriöst på att svimma där inne. Gick bara o stirrade på allt godis..
mums alltså! Sen när jag får pengar ska jag åka dit o köpa flera kg, haha ;)
Och vi gick till o från stan, det är väldigt duktigt tycker jag!
Väldigt trevligt va det också, Juhanna o jag smällde smällare o grejer ;P

Nu sitter jag här iaf, absolut ingenting på tv ikväll...
längtar tills O.C. börjar igen på Onsdagarna : ) Det är grejer det.
Tror att jag ska sätta på en film eller så, o krypa ner i sängen.
Ska försöka somna tidigt ikväll, o inte vid 3 som jag brukar..
måste gå tillbaka till de gamla vanorna - sova tidigt, o gå upp tidigt
eftersom skolan börjar snart igen.
Fast det vill jag inte tänka på just nu om jag ska vara ärlig :P

De flesta är ute på Harrys o festar ikväll,
så de är ganska så tomt på msn just nu.. : /
Flera har frågat om jag vill med dom o festa ikväll men det pallar jag inte.
Blev så seg nu när jag kom hem o satte mej här :P
så det ska verkligen bli skönt att lägga mej i sängen sen.

Imorn blir det att gå upp tidigt för klockan 2 typ ska vi vara hos Pernilla,
Vi ska fira mej oså, haha lite sent kanske..
jag fyllde ju för typ 2 månader sedan.
Men men, jag tackar inte nej till lite presenter ;)
Det ska bli trevligt.
Efter det ska jag till stan med Carro o köpa ett snyggt linne som jag såg idag.
Sen får vi se vad som händer ;)

I helgen har jag inga planer än så länge, men jag ska nog festa lite
med Jimmy kamel iaf : ) Han åker ju tillbaka till värmland på söndag
så då får jag inte träffa honom på ett tag igen : /
Tur att han bara har en termin kvar där uppe i skolan : )

Au, men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag ;)
Roligt att så många läser min blogg nu.. det gillar jag.
Men sov gott : ) Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0