Everytime we touch.

Nu ska jag krypa ner i min säng.. skitkallt här i huset så det ska bli skönt
att krypa under det varma täcket. Ska läsa min nya Veckorevyn o kolla på tv tror jag : )
Försöka somna tidigt, för imorn ska jag o Sara iväg o sola vid 10 -tiden.
Efter det blir det stan med mamma o Linda, o när vi kommer hem därifrån
ska vi åka direkt till min kusin o fira henne - hon fyller 14 ;D Tjena vad tiden går fort.
Rolig dag tror jag det blir iaf : ) Vet inte alls vad som händer på kvällen..
men en sak är säker - jag tänker inte sitta hemma!
Sista helgen på lovet, så då kan man bara vara hemma o sega :P
Ne imorn blir det festa som gäller..
Jag o Juhanna har ju en hel flaska vodka kvar sen nyår så : ) De är grejer det.

Aja, sängen var det Ja ;)
Puss o gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0