Fields of gold

Mina fingrar luktar curry, haha..
Jag skulle kunna leva på sånna där kyckling/curry baguetter alltså.
Finns inget godare! Synd att det kostar pengar bara, eftersom jag inte har några för tillfället.
Fast idag bjöd ju mamma iaf : ) O sen fick jag ett guldigt skärp av henne också.
Blev ingen tubtopp.. den får jag vänta med tills jag får pengar av Jimmy kamel,
dvs imorn :P
 
Om en timme ska vi åka till min kusin, ska äta kycklingsallad o grejer -mums!
Haha, ni måste tro att det enda jag tänker på är mat eller nåt :D
Nedå vi ska inte bara äta, jag har bestämt att jag ska vinna över min yngsta kusin
på dansmatta också : ) Ganska kul faktiskt.
Sen får vi se när jag kommer hem därifrån, blir la rätt sent skulle jag tro.

Kvällens outfit består av svarta tights, stövlar, pappas vita skjorta
o så mitt guldskärp i midjan. Både bekvämt o snyggt ;)
Hade tänk lägga upp bild, men tyvärr är min kamera trasig för tillfället.
Inte så jätte smart att dränka den i Listerin munvatten kanske :P haha.

Mjau, men nu tänkte jag gå o göra mej iordning lite iaf : )
Trevlig helg! Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott med currykyckling! Mums! Ha det så kul ikväll då!

2007-01-05 @ 17:38:06
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0