Freeedag !

Fredag idag.. väldigt skönt måste jag säga! Första veckan i skolan avklarad.
Jag har varit hemma hela dagen idag, hade inga lektioner.. haha :P slappt.
Eller jag gick upp vid 6 tiden, gjorde mej klar o gick till skolan med Juhanna..
o sen när man kommer fram så får man veta att man inte har några lektioner.
Jag hatar det. Kan dom inte säga till dagen innan åtminstone..
så man slipper gå dit i onödan o hålla på : /.

Har mest suttit vid datorn hela dagen.., städat  o ätit lite också bara.
Snart ska jag iväg o träna/sola, eftersom det inte blev något igår.
Efter det ska jag hem o duscha,  äta lite o sen åka till heggson : )
Får väl se vad vi hittar på.. jag ska överta hans säng iaf ;)

Men men, nu är det bäst att sätta fart :P
Hoppas alla får en mysig fredag! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0