Freeedag !

Haha vad är det här :D
Idag (låtsas att det är fredag fortfarande) har jag haft sjukt många besökare..
Ligger jag på nån topplista eller vart kommer alla ifrån? :P
Skitkul ju. Ändå har jag knappt bloggat nånting.. : )

Försov mej imorse gjorde jag.. vaknade av att Juhanna ringde på dörren :P
Lyckat ! Men jag var snabb iaf, så vi kom i tid ändå.
Första lektionen - Trafikkunskap i 2 timmar.
Haha jag uppfattade väl ungefär en mening av vad läraren sa..
resten av tiden låg jag o halvsov. Tur att Juhanna puttade på mej lite då o då ;)
Sen håltimme, o efter det såg vi på film.. Bowling for Colombine
(tror att det stavas så).. Handlar om vapen o mord o sånt där i USA.
Det skjuts/mördas i genomsnitt 30 personer varje dag där borta, helt sjukt alltså.
Det är som om dom löser varje konflikt genom att mörda varandra :S
"Oh Carro köpte den där tröjan på rean som jag ville ha! Kill her!"
Haha nevars. Slapp skoldag var det iaf, o det är jag glad för : )
Efter skolan har jag inte gjort så mkt precis..
sovit i nåra timmar eftersom jag var så trött, o sen har min bror hjälpt mej
att formatera om min dator : ) så nu finns inga virus kvar!
Skönt är det, datorn blir som ny.
Åt god kvällsmat o tittade lite på tv med familjen..
o sen har jag bara suttit här : ) Installerat program o varit social på msn.
Svullat godis också, det får vi inte glömma. Har ätit upp 1 kg godis idag, haha.
Svull-helg detta : )

Men men, tänkte flytta datorn till sängen nu.. så jag kan ligga ner istället : )
Sen blir det mer bloggning! Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0