I want my baby back.

Inga lektioner idag heller.
Gått upp vid 9 och åkt till skolan helt i onödan, ännu en gång.  Jag hatar det.
Faast.. helt i onödan är det väl inte kanske. Ganska skönt att komma upp tidigt,
göra sig iordning o allt det där.. så att man inte sover bort halva dagen.
O sen får man ju gratis motion när man måste åka fram o tillbaka från skolan också ;)

Hm.. idag har jag inga planer alls. Bara Ugly Betty ikväll, då jag kommer sitta bänkad.
O sen en promenad med Juhanna senare sen också kanske : )
Annars ska jag väl inte göra nåt.. tänkte lägga mej i min säng o kolla på film nu,
men såklart ska mamma bädda rent.. o då är det inget mysigt.
Så jag får se vad jag hittar på ;)

Så jäkla kallt det är, jag fryser ihjäl trots att jag sitter här i stickad tröja.
Blää. Ge mej sommar nu, tack !
Tror aldrig jag längtat så mkt till sommaren som jag gör nu..
Iofs kommer denna sommar bli speciell ;)

Aja, ska lägga mej i soffan o läsa "Vingklippt ängel" nu.. Väldigt bra bok : )
Laaater ;) Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0