Killing me softly

Sitter här o käkar popcorn o dricker cola.. vart nyttiga livet tog vägen det vet jag inte.
Får väl börja om imorn då.. ännu en gång :P
Och idag har jag inte hunnit alls mkt.. ungefär som igår.
Waah, jag måste ta tag i mej själv nu alltså! herregud.. förslappad datanörd är jag.
Helvete.
Fet blåsa har jag i min mun också : / så jobbigt.
Haha, jag är på klaghumör idag som ni kanske märker :P
Fast verkligen ingenting är bra idag. Blää.

Det skulle väl vara mina goda vänner isf : ) Ni vet vilka ni är så..
Och jag har verkligen saknat dej. Det ska du veta.

Imorn har jag knappt någon skola alls - en lektion.
Det är svenska, o den måste jag gå på : /
Efter det så är det nån jäkla skit på platen..
så då kanske jag åker hem o sover istället, vi får se.

Men nu ska jag se på Seinfeld iaf.. det är kul : )
Sov gott, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0