Kvällen ;)

Dagen slutade ganska bra måste jag säga : )
O.C. var lika bra som vanligt.. kaanske lite väl dramatiskt för min smak :P men men.
Efter det kollade jag på What about Brian, gullig serie ! Funderar på att följa den också.
Han som spelar Brian är ju rätt snygg faktiskt ;) haha.
Minns inte vad han heter, vet bara att han är med i Seven Heaven också.

Hm nu ska jag väl  gå o lägga mej tror jag..
fast det är bara massor jäkla pokerskit på tv:n så jag ska nog läsa lite : )
Skola imorn alltså, woho. Slutskolkat nu, så det är bara att gå dit o se glad ut.
Blää :P Aja, jag har gått lite mer än halva gymnasiet nu så jag ska väl kunna hålla ut.

Har iaf pratat med min kära mamma om att flytta hemifrån, o hon går med på det..
hon tycker bara att jag ska vänta tills jag fyllt 18, o det tycker jag med.
Då har jag hunnit jobba lite under sommaren o sparat pengar oså också : )
Ooh, jag längtar ! Så skönt det måste vara att bara ha sig själv att tänka på..
kunna bjuda hem kompisar på helgerna o festa osv :P
Hur det ska gå med maten det vet jag inte..
för det finns verkligen ingen sämre kock än mej, haha.
Mamma o dom betalar ju.. men det går ju inte leva på snabbmat precis,
då kommer jag snart inte kunna ta mej ut ur min egen lägenhet liksom ;)
Aja, det löser sig. Det är sånna problem man får tänka på då.

Nu har jag annat o tänka på.. som att ta tag i mitt liv tex.
Sluta skolka, äta nyttigt, träna osv... helvete, fattar inte att det ska va så svårt :P
Jag = Förslappad. Haha.

Btw, jag har hjälp Matilda o Julia med sina bloggar nu ikväll : )
Hoppas dom blev åtminstone lite nöjda.. jag har inte så mkt fantasi just nu känner jag.
Så här blev dom iaf .. Matilda & Julia : )

Men men, nu ska jag krypa ner i sängen som sagt.
Msn funkar inte heller så det finns inget här att göra.
Men ni får sova så gott : ) Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Virraan

Ja visst känns tanken på att flytta hemifrån väldigt,
väldigt lockande :)

2007-01-18 @ 08:18:47
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0