Living to love you

"Jag sitter här och blundar, tänker efter på igår..
när du låg här bredvid mej och jag smekte ditt hår
Jag vill alltid vara din, vi ska alltid vara vänner..
jag kommer alltid svara när du frågar vad jag känner
Om morgondagen inte kommer, vill att du ska veta,
jag har redan slutat att söka och leta
Det här är första sidan på ett oändligt kapitel,
ditt namn och mitt bredvid varandra och ett hjärta i mitten
Ingenting kan någonsin få någonting att brinna,
som mitt hjärta brinner när du kommer fram ur dimman
Likadant som du försvann den gången då vi träffades..
likadant fick jag en chans, jag vet att jag lyckades
Nu är vi här, och hela kroppen skälver, stanna här, från natt till dag till kväller
Om morgondagen inte gryr och solen inte stiger,
det är för dej jag lever och jag skänker hela livet.

Baby for all my life, don't you know that is true.. Im living to love you
Så baby don't think twice, If you feel what I feel, trust your heart and do what I do..
'cause I'm living to love you


Dagarna har gått och jag känner bara starkare,
kan du inte se att mitt liv har blivit lättare..
kan du inte känna att kroppen känner lycka..
med dej så styr jag världen, låter ingen annan tycka illa om dej för du får mej varm,
och inombords känner jag att du känner kärlek till mej
tro på alla ord jag skriver som jag säger och jag sjunger,
stanna hos mej du är min,
men kän dej inte tvungen
om din väg ska leda till en annan tjejs hjärta,
kommer jag att låta dej men inte utan smärta
min själ kommer vrida sig, min kropp kommer somna,
aldrig mera vakna upp ur en evig koma
Nu vet du hur jag känner och mitt hjärta känns nu lätt,
hoppas du förstår o du gör det som känns rätt
Om morgondagen inte gryr och solen inte stiger,
det är för dej jag lever och jag skänker hela livet
till dej, min älskling, jag älskar dej
."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0