Måååndag!

Måndag igen, och dags för jobb o skola för de flesta..
Vi på Carlsund har studiedag idag, o det är jäkligt skönt måste jag säga!
Behövde verkligen den här extra dagen känner jag : )

Nu sitter jag här i en stor musse pigg t-shirt o dricker smoothie..
sov länge idag, till typ halv 1 tror jag :P Väldigt skönt.
Men troligen kommer jag inte somna förrän vid 3 inatt heller..
så då blir det ju väldigt roligt att gå upp vid 7 imorn : / Usch.

Funderar på att åka in till stan en sväng faktiskt,
köpa en tröja som jag sett på rean o låna en bok på biblioteket.
Har ändå inget att göra nu fram tills kl. fem så..
Försöker hitta nån som kan hänga med mej, men det går inte så bra..
så i värsta fall får jag väl åka själv :P

Nae nu måste jag städa, tänker inte skjuta mer på det.
Vill ha snyggt i rummet nu när skolan börjar o allt ;)
Aja, ha en bra dag ! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0