Myskväll framför Ugly Betty

Sådär, då har jag en klipptid nu i veckan istället : ) Känns mkt skönt.
Mamma o jag hoppade in på Mirakel o fick en tid redan på Torsdag.
Synd bara att jag får ta ledigt från skolan.. men men, det är det värt.
Många planer nu i helgen, så då vill man ju va snygg i håret också ;)

Efter stan åkte vi till Maxi, där såg jag JohnValencia som vanligt : )
Hans blogg läser jag varje dag, hehe.
Köpte lite smink o frukt bara,
frukt är nödvändigt eftersom jag lever på alla dessa smoothies ;) mums.
Sen blev det BK o en sväng med bilen.. o nu sitter jag här ;)

Väntar på att Ugly Betty ska börja.. en timme kvar nu.
Då blir det mys framför tvn, ansiktsmask o ännu en smoothie : )
Det gillar vi ;)

Funderar på om jag skulle plugga lite medan jag väntar..
haha det va ju inte igår som jag pluggade sist precis :P
Måste läsa igenom trafikkunskap-boken o sådär.
Japp, så får det bli.

Skriver mer senare kanske ;) Puss puss


Kommentarer
Postat av: John

haha jasså är jag på maxi såå ofta. Nu vankas det Betty...Ciao

2007-01-30 @ 19:43:43
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0