Nyheter hos Nelly : )

Ser att Nelly fått in massor nytt.
Tror det får bli en beställning därifrån sen när jag fått pengar faktiskt,
finns hur mkt snyggt som helst.
Men jag får fortfarande ångest när jag kollar på rean 
o ser kläderna jag beställde för ett tag sedan..
Jag beställde dessa kläder ca 3 dagar innan det blev rea på dom,
skulle jag väntat så hade jag tjänat runt 500:-
Usch, vill inte tänka på det mer..

108460-393

Rosa linne från AA.. vill ha!
Skitsnyggt på sommaren när man är brun o sådär.



Boxers.. från AA även dom, så skönt att sova i : )



2 Klänningar från Koola Anna..
är det bara jag som älskar det märket?

108460-395

Tycker faktiskt att denna t-shirt var ganska snygg : )
Gå runt o slappa i hemma eller ha till ett par stuprör.

.. oså tror jag att det får hänga med några Hanky pankys när jag beställer också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0