Nytt år

Jaha, då var det 2007 då : ) Har bestämt att det här året ska bli det bästa.
Det blir inte bättre än vad man gör det till så.. :P
Igår var det trevligt.
Åt middag med familjen, sen tog jag o Juhanna bussen till Charlottenborg.
Ganska mkt folk var där faktiskt : ) Skitkul.
Fast vissa hade väl fått i sig lite väl mkt dricka kanske.. kåta saker alltså :P
Där var vi tills kl. elva typ. Då tog Kit, Frans, Juhanna o jag taxi in till stan.
Kit bjöd oss - så snäll är han : )
Efter ett tag kom resten av folket, då åt vi på Citygrillen o sådär.
Träffade massor roligt folk också ;)
Klockan gick skitfort o helt plötsligt var klockan 12 o torget var fullt med folk.
Jag kramade ca 5 miljoner människor då tror jag..
Även folk ja inte känner, haha : ) Alltid trevligt.
Sen började folk dra sig hemmåt,
så då hängde jag, Ywe o Juhanna med Kit på efterfest hos nån Dennis.
Där var det mest teknikkillar så då trivdes jag ;) haha
Folket blev mer o mer fulla, o jag drack hur mkt som helst utan att bli minsta onykter.
Helt stört va det :D Jag ville också bli lite full o rolig ju..
men men, ska väl vara glad för det..
då slapp jag spela nykter när jag kom hem sen vid halv 3 tiden iaf :P
Rolig kväll var det, om man bortser från vissa smågrejer : ) Men så är det ju alltid.

Idag har jag bara varit hemma o slappat typ.
Farmor o farfar kom hit o fikade o sådär : )
Har väl varit en halvbra 1 Januari. Men jag tar nya tag imorn ;)
Nu ska jag gå o lägga mej o kolla på tv, sen sova tidigt..
för imorn ska mamma o jag o sola vid 10 tiden, Så ingen sovmorgon för min del.
Efter det ska jag o Carro på Bio, o på kvällen ska jag träffa min gaylord : )
woho, blir nog en trevligt dag !

Hoppas alla hade ett trevligt nyår : )
Sov gott, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0