Onödigt tänkande

Satt och tänkte på en grej precis (haha, det blev inget pluggande nu heller)..
Det är oftast de oplanerade träffarna som är roligast.. Eller hur? : )
Det kanske inte alltid blir så, men jag har flera exempel..
Som när vi träffade Julia o Matilda i stan - det var verkligen skitkul.
Om vi hade bestämt träff istället så kanske det hade blivit stelt?
Skulle vi bestämma träff nu efteråt så skulle det aldrig kunna bli lika
kul som den första gången. Då blir man bara besviken.

Därför är det bäst att Go with the flow och vara lite impulsiv ibland..
för det är då det blir roligast. Om ni frågar mej.

De roligaste festerna jag varit på har varit på har varit de som man kommit
objuden till.. träffat massor roligt folk osv : )
Är det en fest som man planerat att gå på i flera veckor så har man oftast
så höga förväntningar att man blir besviken.

Japp. det var lite onödigt tänkande det.
11 minuter kvar tills Ugly Betty börjar..
nu ska jag gå o lägga ansiktsmask och fixa smoothie ;)
puss påre.

Kommentarer
Postat av: John

haha nej det är jag som jobbar däoch ja jag är där ofta 6 dagar i veckan...

2007-01-30 @ 20:00:39
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: julia

hihi jaa när vi träffade er på ö-ssons va sjukt skoj:P

2007-01-31 @ 07:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0