Ooonsdag !

Jag är hemma idag igen.. så dålig jag är egentligen : /
Sen skolan började har jag varit där ca 3 av 7 dagar..
fortsätter det såhär så kommer jag få gå om, o det vill jag inte.. så då hoppar jag av.
Vad håller jag på med egentligen?
Ett av mina nyårslöften var ju att sluta skolka o ta tag i skolan..
men det verkar gå mindre bra.
Har inte lyckats hålla nåt av löftena när jag tänker efter, haha :P Aja, får ta tag i det nu.

Idag har jag inte gjort nåt direkt.. spelat sims o pratat lite med Lace i telefon : )
Slappt ska det va. Och så blir det även denna dag..
Dusch, miniSpa, nyttig mat, massor ljus o O.C. står på schemat ;)
Låter som en riktigt bra dag faktiskt. Myspys you know : )

Haha aja, jag skriver mer senare.. tänkte hoppa in i duschen nu : )
Puss påre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0