Ooonsdag !

Helluuuu..
Sitter i skolan nu o har Teknikutveckling & Företagande, otroligt kul måste jag säga. Inte.
Vi har precis anmält vårt företag till den regionala mässan som ska vara i Norrköping den
23 mars. Den dagen Karulin fyller 18.. om nån är intresserad ;) saknar dej carro <3
Händer inte allt för mkt här i skolan alltså..
men jag kan ju meddela att jag kom i tid imorse iaf ;) Det va inte igår.
Har bara 2 lektioner idag också, så jag slutar efter denna lektion. Skönt!
Då blir det att åka hem till sängen o slappa galet. Inga andra planer för idag..
Förutom O.C ikväll då : ) Det ser vi fram emot !

Mitt liv är ganska bra för tillfället faktiskt : ) Finns bara vissa fjortisar som förstör allting.
Men men.. orka bry sig om sånna där saker.

Back to "work".
Puss påre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0